Vocea de la Promotor

Emisiunea Promotor de la Pro TV a facut 11 ani. Prima mea implicare a fost prin 2000-2001, cand am inceput sa editez voce pentru emisiune. Acelasi lucru il fac si acum, doar ca a fost o pauza intre timp, am mai avut si alte treburi 🙂
Catalin Maruta a vizitat Promotorul si a iesit materialul pe care il poti vedea AICI. Finalul imi apartine 🙂
E prima oara cand il intalnesc pe Catalin si mi-a lasat o impresie foarte buna, deja se vede o experienta mare a interviului la el. Stie sa se faca simpatic si sa binedispuna. Bravo lui, Imi pare rau ca n-am apucat sa-i cant aia cu „Hei-hei, Pan-du-rii!” 🙂

Etichete: , ,

3 răspunsuri to “Vocea de la Promotor”

  1. Kai Says:

    Foarte tare, eu nu stiam ca tu esti voice-overul de la Promotor.

  2. ValiM Says:

    @Kai:
    Ei, bun si blogu’ asta la ceva… ai aflat 🙂

  3. andrei Says:

    Salut,eu stiam k tu editezi vocea prezentarilor de la promotor….ce nu stiu este ce melodie este la generic….sper k ma luminezi in aceasta privinta…..:D

Lasă un comentariu